Kundo Knowledge

Varför Kundo Knowledge?

  • Strukturerat och sökbart

    Guider publiceras i en eller flera kategorier och är sökbara via en kraftfull sökfunktion. Ni kan skapa synonymer och andra alternativa sökord.

  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll

    Utse innehållsansvariga för olika guider och få notiser när det är dags att granska och uppdatera innehåll.

  • Anpassa till ert varumärke

    Utseendet i Kundo Knowledge kan enkelt anpassas till er grafiska profil. Ni kan även placera Kundo Knowledge på en subdomän till er egen webbplats.

  • Kraftfull och smidig publicering

    Förhandsgranska enkelt hur guider ser ut både på dator, läsplatta och telefon. Publicera innehåll med stöd för formatering av rubriker, länkar, bilder och filmer.

  • Insikter och löpande feedback

    Ni ser enkelt vilka guider som behöver förbättras tack vare feedback från kunderna. Ni kan också koppla på externa statistikverktyg som exempelvis Google Analytics.

  • Smidig uppstart

    Kundo Knowledge är en molntjänst. Det är inget ni behöver installera, utan ni är igång på några klick!

Så använder du Kundo Knowledge

  1. Skapa er kunskapsbank på Kundo

    Ni skapar snabbt och enkelt er kunskapsbank i Kundo. Vi hjälper er med alla steg på vägen och att anpassa kunskapsbanken till er grafiska profil. Vi utbildar era medarbetare och visar hur ni tydligt länkar in kunskapsbanken på er webbplats.

  2. Enkel publicering av frågor och svar

    I Kundo Knowledge får era kundservicemedarbetare ett enkelt verktyg för att snabbt publicera guider och kunskapsartiklar och ni slipper det omständiga arbetet med att publicera eller uppdatera material på er webbplats. Ni kan formatera guiderna med bilder, rubriker, länkar och annat ni förväntar er.

  3. Kunder söker i kunskapsbanken

    Kunder hittar till er kunskapsbank via er webbplats eller sökningar på Google. En tydlig sökfunktion leder kunden till befintliga frågor så att de i många fall inte behöver kontakta er. Kundo Knowledge kan också användas internt på exempelvis ert intranät.

  4. Kunderna ger er feedback

    Kunden kan visa om guiden var till hjälp eller inte och kan då också presenteras alternativa kontaktvägar. Ni får statistik över vilka guider som fungerar bra och vilka som kan förbättras ytterligare.

  5. Uppdaterat och aktuellt

    Ni kan utse innehållsansvariga som löpande får påminnelser om att granska det innehåll de är ansvariga för. Ni säkerställer att er kunskapsbank innehåller aktuell och relevant information.

Är Kundo Knowledge något för dig? Boka en demo med oss.